Inovačné vzdelávanie v oblasti pedagogiky predprimárneho vzdelávania v rozsahu 50 hodín realizujeme v súlade s § 55 ods. 3 a 4 zákona č. 138/2019 Z.z. na základe a v rozsahu vydaného oprávnenia.
Evidenčné číslo: 57/2023-IV
Program v rozsahu: 50 hodín (rozsah prezenčnej formy – 10 hodín, rozsah dištančnej formy – 40 hodín)
Inovačné vzdelávanie je určené pre tieto kategórie, podkategórie alebo kariérové pozície:
- učiteľ materskej školy
- pedagogický asistent
- školský špeciálny pedagóg
Hlavný cieľ programu:
Inovovať profesijné kompetencie pedagogických zamestnancov potrebné pre prácu s najmladšími (2-a 3-ročnými) deťmi v prostredí materských škôl v kontexte realizácie modelu adaptačného programu, diagnostiky, plánovania a hodnotenia.
Čiastkové ciele programu vzdelávania:
• Plánovať a realizovať model adaptačného programu podľa potrieb dieťaťa, zákonného zástupcu a možností materskej školy.
• Navrhnúť a vyhodnotiť proces diagnostiky dieťaťa najmladšej vekovej skupiny v MŠ.
• Plánovať a hodnotiť výchovno-vzdelávacie činnosti v súlade s potrebami najmladšej vekovej kategórie detí v MŠ a v súlade s individuálnymi potrebami každého dieťaťa.
Získané profesijné kompetencie:
• Absolvent disponuje teoretickými vedomosťami a praktickými zručnosťami v oblasti výchovy a vzdelávania najmladšej vekovej skupiny detí v prostredí materských škôl, ktoré následne aplikuje do praxe.
• Dokáže navrhnúť obsah diagnostikovania adaptačného procesu, vývinových charakteristík a individuálnych osobitostí dieťaťa.
• Vytvára podnetné prostredie pre vývin a rozvoj osobnosti detí so zreteľom na ich vekové a individuálne osobitosti v súlade s kurikulom predprimárneho vzdelávania v materských školách.
Vzdelávanie prebieha online cez aplikáciu TEAMS, odporúčame sa prihlásiť na udalosť cez stolný počítač, alebo notebook.
Termín konania:
1. časť: 13.3.2025 od 16:00
2. časť: 9.4.2025 od 16:00
O ďalších podmienkach Vás budeme informovať emailom.
Podmienky pre zaradenie pedagogického zamestnanca do vzdelávania:
Kompletne vyplnená objednávka inovačného programu je zároveň prihláškou záujemcu na vzdelávanie a riadi sa všeobecnými obchodnými pravidlami.
Program vzdelávania ukončí účastník pri splnení nasledujúcich podmienok:
1. absolvovanie minimálne 80 % prezenčného vzdelávania
2. 100 % spracovanie výstupov z dištančnej formy vzdelávania
3. prezentovanie záverečnej prezentácie pred trojčlennou komisiou
Po splnení podmienok pre riadne ukončenie realizovaného vzdelávania absolvent získa doklad o absolvovaní inovačného vzdelávania, osvedčenie o inovačnom vzdelávaní vo forme pdf do mailu. Ak si želáte, aby vám bolo osvedčenie doručené poštou, táto služba je spoplatnená sumou 2,50 €.
HODNOTENIE:
„Páčilo sa mi, že pani lektorka kladie dôraz na zážitkové učenie detí."
„Vzdelávanie bolo naozaj prínosné a obohacujúce."
„Naučila som sa veľa techník, ako učiť deti cez ich vlastné skúsenosti, za čo ďakujem."
Lektorka: PaedDr. Eva Sobinkovičová vyštudovala Strednú pedagogickú školu a Vysokú školu a odbor Predškolská a elementárna pedagogika na Pedagogickej fakulte Katolíckej univerzity v Ružomberku. Svoje pedagogické zručnosti si rozšírila štúdiom špeciálnej pedagogiky. Má 30-ročnú pedagogickú prax ako učiteľka, garantka a koordinátorka projektov týkajúcich sa vzdelávania detí a ako riaditeľka materskej školy. Absolvovala množstvo certifikovaných a akreditovaných vzdelávaní a kurzov: Tréning fonematického uvedomovania, Metóda dobrého štartu, Stimulačný program Maxík, Základný kurz Hejného metódy a ďalšie. Je držiteľkou viacerých certifikátov školských programov INPP, Bilaterálna integrácia a Senzorická integrácia. Dosiahla kariérový stupeň pedagogický zamestnanec s 2. atestáciou. Je dlhoročnou lektorkou, vzdeláva učiteľky materských škôl, prednáša na pedagogických a odborných konferenciách a vedie praktické učiteľské workshopy. Publikuje pre viacerých vydavateľov odborné príspevky i pedagogicko-komerčné články. Je spoluautorkou viacerých publikácií. Jej silnou stránkou je inkluzívne vzdelávanie a angažovanosť pre inkluzívny prístup ku všetkým deťom bez rozdielu. Má bohaté pedagogické skúsenosti s inkluzívnym vzdelávaním detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v prostredí bežných materských škôl. V jej pedagogickej praxi okrem inkluzívneho vzdelávania dominuje kvalitná príprava predškolákov so zreteľom na čiastkové psychické funkcie. Je zástankyňou zážitkového - skúsenostného učenia.
Viac z kategórie
Žiadne komentáre
Žiadne komentáre
89 €
Nový komentár